26 veebruar 2021

Minu magistritöö pragmaatiline kõrgushüpe!


Minu magistritöö eesmärk on teenida riiki ja rahvast. Minu teadusuuringu eesmärk on edendada ühiskonda ja kaasa rääkida tuleviku arengutes. 
Käesolevas uuringus uurisin kitsamalt ja põhjalikumalt puhastusteeninduse valdkonda, mida tunnen hästi ja mille käekäik mind tõsiselt huvitab. Kvalitatiivne uurimus sisaldab põnevaid ampse puhastusteeninduse kutseõpetajate stažeerimisest töömaailmas. 
Täna on liialdamata  puhastusteenindaja amet (New York Times) tõusnud koos puhastusteeninduse kutseõpetaja ametiga maailma mõjukaimate hulka. Minu käsutuses on olnud see teadmine ammu enne koleaega, sest amet on osa ühiskonna jätkusuutlikusest ja rahva tervise kindlustajast. 
Ja siis põmm! globaalne muutus. Koroona otsustas aga täiskäigul tuua puhastusteenindajad rambivalgusse ja meie õrna hääle kuuldavaks teha. Seega kokkuvõttes. Tänu inimeste seas möllavale viirusele hüppas ka minu uurimistöö puhasväärtus ühe aastaga pragmaatiliselt kõrgustesse. 






HEAD LUGEMIST JA ROHKET VIITAMIST! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar