29 aprill 2016

IDEEKAART:Kutseõppe didaktiline süsteem


Joonis 1.Ideekaart:Kutseõppe didaktiline süsteem.Koostas K.Adamson

Töökohas puhastusteenindajatele uute töövõtete õpetamine (joonis 2) või nende kordamine käib minu puhul üsna automaatselt. Kõik on lihtsalt niivõrd käe sees. Aeg-ajalt on aga hea põhjalikumalt analüüsida ja heita pilk kõrvaltvaatajana tööle ,mida ise teen ,et tuua välja sealsed nõrkused ja tugevused .
Seega koostasin oma õpetamise protsessist näitliku didaktilise ideekaarti ,mis kannab nime "Eritisega saastunud pindade puhastamise õpetamine". Siin annan ülevaate kellele, mida, milleks ,kuidas ehk millistest peamistest etappidest juhendaja töö koosneb ja milliseid olulisi nüansse peaksin õpetamise juures arvestama.




Joonis 2.Ideekaart uute töövõtete õpetamiseks puhastusteenindajale.Koostas K.Adamson


Ideekaartide tegemisel kasutasin Bubbl.us keskkonda .


Allikad

Sirk, M. (2012). Teooriaõppedidaktika.Loengumaterjalid.
Tarraste,A.(2011). Praktikaõppedidaktika.[Loengukonspekt].
Rekkor,S.(2009).Õppemeetodid kutsekoolituses.[2016,aprill 12]

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar