Töökohas puhastusteenindajatele uute töövõtete
õpetamine (joonis 2) või nende kordamine käib minu puhul üsna automaatselt. Kõik on
lihtsalt niivõrd käe sees. Aeg-ajalt on aga hea põhjalikumalt analüüsida ja
heita pilk kõrvaltvaatajana tööle ,mida ise teen ,et tuua välja sealsed nõrkused ja
tugevused .
Seega koostasin oma õpetamise protsessist näitliku didaktilise ideekaarti ,mis kannab nime "Eritisega saastunud pindade
puhastamise õpetamine". Siin annan ülevaate kellele, mida, milleks ,kuidas
ehk millistest peamistest etappidest juhendaja töö koosneb ja milliseid olulisi
nüansse peaksin õpetamise juures arvestama.
|
Ideekaartide tegemisel kasutasin Bubbl.us keskkonda .
Allikad
Sirk, M. (2012).
Teooriaõppedidaktika.Loengumaterjalid.
Tarraste,A.(2011).
Praktikaõppedidaktika.[Loengukonspekt].
Rekkor,S.(2009).Õppemeetodid
kutsekoolituses.[2016,aprill 12]
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar