26 märts 2017

III osa. Muutuv õpikäsitus ja õpilane


Tunnistan, et õpilase rolli määratlemine muutuvas õpikäsituses on mulle üsna keeruline, sest õpilaseks võib antud juhul olla igaüks, igal pool ja igal ajal. Parim eeldus õpetatud saada on siiski õpilase avatus, oskus ja tahe õppida.
Panen alustuseks ühe foto, mis on tehtud TATEis Moodsa Kunsti Muuseumis Londonis ja millel on üks sõnum - me oleme kõik väga erinevad.



ALLIKAD

Eesti Haridusministeerium. (2014). Eesti elukestva õppe strateegia 2020.Tallinn. https://www.hm.ee/sites/default/files/strateegia2020.pdf
SA Kutsekoda. (2016). Töö ja oskused 2025. Tallinn: K-Print.  http://oska.kutsekoda.ee/wp-content/uploads/2016/04/Tulevikutrendid-1.pdf
Pedaste, M., Tamm, A., Leijen, Ä., & Bark, A. (2016). Nüüdisaegne õpikäsitus . [Slaidiesitlus]. Tartu Ülikool. Allikas: https://docs.google.com/presentation/d/1puq_HZ29UC8gvBpCcreo_bAzS1jFImJcgnwb9OLMK84/edit#slide=id.p4

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar