Üsna hiljuti, 2016. aasta lõpus kirjutasin peale erialase õpivara kaardistamist oma artiklis nördinult järgmist.
Selline AUK sundiski alustama oma erialase e-õpivara koostamisega. Hakkasin ägeda hooga pihta, võtsin kohe ette nii soome- kui eestikeelse e-õpivara arendamise, vorpisin valmis hea portsu, testisin nii tütre kui tuttavate peal ning suureks imestuseks ei lasknud tulemused ennast kaua oodata.
Pean kohe ka ütlema, et koostatud mängud ei ole kujunduselt keerukad ega nende hulk mingi mega suur. Ühelt poolt oleks see hulljulge isu ja puhas ulme katta algajal õpetajal kahe riigi kutseharidus pimestamiseni õpiülesannetega, teiselt poolt, olgem ausad, ... never say never.
Ajan näpuga ka statistikarida ja sealt vaatavad vastu juba kolmekohalised arvud.
Loo-mu-li-kult olen hoos, sest kokkuvõttes saan täita haigutavat tühimikku õpirõõmuga.
Ja siia lõppu veel manitsusi Eesti elukestva strateegia 2020 trükisest, mis ütleb, et digitaalse õppevara kasutamine
õppetöös aitab õppimist köitvamaks muuta ning avardab elukestva õppe võimalusi. Kogu
elanikkonna parem tehnoloogia kasutamise oskus ja innovaatilisus aitavad kaasa tootlikkuse
kasvule majanduses.
.... 🚲 ....
ALLIKAS
Eesti Haridusministeerium. (2014). Eesti elukestva õppe strateegia 2020.Tallinn. https://www.hm.ee/sites/default/files/strateegia2020.pdf
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar