16 september 2016

Minu kiri INNOVEle

Olen ülimalt uhke selle üle, et nüüd on siis selle asjaga kah selge pilt.

Nagu kogemused on näidanud, et olla kursis muutustega mis suunas minu erialal liigutakse, peab silmad ja kõrvad hoolega lahti hoidma või nagu öeldakse, kätt pulsil. Messid, näitused, reisid kuuluvad kahtluseta kohustuslikku kategooriasse.Ka koolis käimine teeb head.  Minu natuuri juures on aga aeg-ajalt üsna keeruline toimetada, kui mitte öelda katastrofaalne, sest kui olen midagi nõuks võtnud, saavutan selle iga hinna eest. 
Teate küll seda eneseteostuse vajadust seal Maslowi püramiidi tipus.

Aga pika sissejuhatuse juurest kiire kokkuvõtteni.
Teadaolevalt on Euroskills 2016 kohe-kohe tulekul ja olen hakanud vaikselt reisi planeerima, aga enne veel kui lennupiletite bronnimiseni jõudsin, turgatas pähe INNOVE. Leidsin, et mis seal ikka, küsin kuidas neil kah finantsiliste võimalustega on aitamaks tulevast tippkutsepedagoogi õilsa eesmärgi nimel Göteborgi. Kirjutasin neile pikalt mõtlemata sellise kirja :



...ei läinud kuud aegagi kui tuli INNOVE vastus.Tegin silmad kõvasti lahti ja ...  lugesin:
Aitäh Kristelile ,lehvitan vastu:) Kiri tõi mu muidugi kolinal maa peale tagasi. 
Selgus sellest ju kurb tõsiasi, et kutseõppes on hulk noori, kes ei saa üritusel kaasa lüüa - sest raha ei jätku.  
Ja positiivse poole pealt saab rõõmustada, et suht nadidele oludele on Eestit esindamas väärikas võistkond. Lugejale tundub klišeena, aga hoian juba nüüd pöialt EuroSkillsil osalejatele .Õnneks pole sellise tasemega võistlustel kaotajaid - on kaasa haarata kuldaväärt kogemused.
Jep, minu soov ei olnud prioriteet number üks, mis seals ikka..... Jään iseendaks ja väidan, et hull aktiivsus loeb,- miski  pole elus võimatu. Või korrektsem on küll öelda - elus ON KÕIK VÕIMALIK ! Ka ratas püsib püsti üksnes hoogu juurde andes.

Voh, selline lugu juhtus minuga !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar