Koolitööd on vaja esitada õigeaegselt. Täpsus, korrektsus ja lepetest kinnipidamine peab kehtima igal sammul. Õpetajaks õppija puhul on see elementaarne, sest niimoodi me väljendame austust teiste ja iseenda suhtes - õpetaja eetikakoodeks.
Aga ...
Viimasel sessil jooksis juhe kokku. Istusin kodus toibudes nädalakese ning hakkasin ajama jälgi. Mil viisil leida üles koolitööd "kuskilt",et valmis kirjutada "midagi" ning esitada tähtajaks "kuhugi" ? Kliki palju klikid ...
Lähenesin asjale sama strateegiat kasutades nagu Pääsküla rabas orienteerumisel - kompassi ja kaartiga üritasin üles leida kõik kontrollpunktid, ikka selleks, et jõuaksin enne finiši sulgemist üle lõpujoone.
Selgus ka kuri fakt, et õppejõud kasutavad õppikeskkonnana kõike muud kui HITSA Moodlet. Kas see on mingi pedagoogide boikot või teevad nad seda meelega ... nagu meie silmaringi laiendamiseks õpetuslikel eesmärkidel või nii ? Võta kinni.
No,tegelikult ,kes seda Moodlet nii väga igatsebki, aga kahtlemata on kõigile mõistlik teha meeskonnatööd ja toimetada pundiga ühes kanalis.
Sõbersõnadeks said organiseerimine(organizing), süstematiseerimine(systemization) ja planeerimine (planning).
Tuvastatud õpikeskkonnad käputäies ainetes:
- E-Didaktikum
- Edmodo
- kombineeritud: E-Didaktikum& Moodle
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar